Ko?

DIMIS je kreativni tim sa inspirativnim idejama koje podstiču razmišljanje. Tim je sačinjen od visoko obrazovanih profesionalaca, potpuno posvećenih rešavanju izazova sa kojima se naši klijenti susreću.

Volimo da radimo sa ljudima koji poseduju viziju, otvoreni su za nove ideje i razumeju važnost komunikacije u današnjem svetu.

Želja nam je da kroz naš rad doprinesemo unapređenju društva u kome živimo. Verujemo da ako znate šta radite i druge upoznate sa tim, možete da unapredite komunikaciju i odnose između pojedinaca, sve dok je konačan ishod lak za pamćenje i pruža uživanje. Pogotovo u vremenu u kome je prepoznavanje prilika na brzoj traci. Godine iskustva i razumevanje generacija koje dolaze omogućavaju nam da Vaš brend učinimo savremenim, dugovečnim i usklađenim sa Vašom vizijom.

Šta?

Potrebno Vam je da postignete veću vidljivost na tržištu, bolju vezu sa kupcima i veću motivisanost zaposlenih? Hteli biste da izgradite prepoznatljiv brend koji će biti vodeći u svojoj kategoriji?

Mi donosimo sve kockice na sto i sklapamo ih za Vas u jedinstvenu brend ideju koja služi svim Vašim profesionalnim i preduzetničkim potrebama.

Kockice nisu nasumično poređane, one su ključni elementi o kojima se sa pažnjom razmišljalo i koje su ručno izabrane sa razlogom – tržišno orijentisano kreiranje i unapređivanje brendova, razmena ideja, unapređenje i razvoj biznisa, procena okruženja i pozicioniranje, socijalna analiza, pozitivan stav, akademsko i ekspertsko znanje, iskustvo i iznad svega zadovoljstvo razultatima koje donosimo našim klijentima jeste sve ono što DIMIS radi i predstavlja.

Kako?

Za svaki projekat postoji jasno definisan proces koji omogućava da sve kockice budu složene na pravi način – kreativno i inovativno – uvek sa fokusom na tržište kome se obraćamo.

Proces je jednostavan lak za razumevanje, bez preterane filozofije. Potrebno je napraviti nekoliko koraka kako bismo došli do cilja.

Prvi korak predstavlja upoznavanje sa tržištem ili tržištima na kojima će brend biti plasiran. To podrazumeva razumevanje ciljne grupe, svest o konkurenciji, kakvo je trenutno stanje brenda i gde biste hteli da bude u narednom periodu. Drugi korak je razvijanje ideja i definisanje okvira u kojima treba stvoriti kreativna rešenja. Treći korak podrazumeva materijalizovanje najboljih ideja i njihovu primenu na dodirne tačke novog ili redizajniranog brenda.


Klijenti

AIESEC the global youth network
Abbatis / Canada
Agency For Energetic Efficiency
Balkans Iniciative For Tolerance Ngo
BCA Mosaic
Belgrade Drama Theatre
Bmilk / Macedonia
Cinnamon Production
Center For Nonviolent Resistance Ngo
Credit Agricole Banka
DADOV Theatre
Delta M
Direct Media PR
Dufry
Dukley Gardens / Montenegro
European Commission / Belgium
FairPlay / Italy
Futurecoins / UK
Holiday Inn

Hotel Moskva
IntermediaNetwork Production
Innoveto / Swiss
Karanovic Nikolic Law office
Košutnjak Film
LCCM / UK
Letter&Sun Production
Lice Ulice
LIfe and Arch / USA
Life Design Hotel
Lpt Communications
Mara / Austria
Maxi
McCann
Moose Records / UK
Nova Iskra
Olaf & McAteer
Opera De Production
Open Gold Corp. / Canada

The Chamber of Commerce of Serbia
Red Cross / Swiss
Re Munich Gmbh / Germany
Savath Hospitality Management
Samsara mind and body / UK
Securum Equity Partners / USA
Sbb Broadband
Simpo
Smart Kolektiv Ngo
Swiscom / Swiss
Telekom Srbija
Tetra Pak
Tempo
The MEN magazine
Total Tv
United Nations / USA
Viminacijum
Yuhor
Yody Group / USA